A cég

Az Avantázs Kft. elindítását megelőzően az itt dolgozó csapat tagjai a gazdasági élet különböző területein dolgoztak. A back-office profilt az eddigi tapasztalatok közös nevezője, a kkv-k működési szükséglete hívta életre.

 

Mindannyian egyetértettünk abban, hogy a kkv-k sokkal rugalmasabban alkalmazkodnak a folyamatos gazdasági, pénzügyi, politikai változásokhoz, mint a nagyvállalatok, ugyanakkor nincs arra lehetőségük, hogy külön szakembert alkalmazzanak a HR területre, a pályázatok folyamatos monitorozására, írására és menedzsmentjére, a legelőnyösebb hitelkonstrukciók felkutatására, a jogi ügyeik gördülékeny kezelésére, a megfelelő üzleti partnerek felkutatására vagy a tevékenységükhöz illeszkedő nemzetközi projekt megtalálására – így jelentős lehetőségektől esnek el vagy az erőforrás-gazdálkodás hiánya miatt kerül válságba a cég.

2014 év elején eldőlt, hogy a Bálnax Kft. profilt és nevet vált és elindult a kkv-k működését segítő, a szervezetet és gazdálkodást is előnyére formáló Avantázs Kft.

Az indulás óta partnerhálózatot hoztunk létre és a kkv-k mellett civil szervezetek, nonprofit sportklubok, közgyűjtemények, oktatási intézmények működését is segítjük.

Csapatunk létszáma folyamatosan nő, emellett projektjeink szakmai sikerének érdekében rendszeresen külső szakértők bevonásával dolgozunk és 2017 év elejétől gyakornoki pozíciót is nyitunk.